ᐉ Друк плакатів, постерів та афіш в Одесі - Рекламна агенція «Фабрика реклами»
  • Russian
  • Українська

Друк плакатів та афіш в Одесі

Плакат — яскраве, як правило, великоформатне зображення, супроводжене коротким текстом, зроблене в агітаційних, рекламних, інформаційних чи навчальних цілях.

Формати плакатів та афіш

Друк плакатів та постерів
Широкоформатний друк плакатів – одна з найпоширеніших поліграфічних послуг. Плакати та афіші використовуються для реклами, агітації чи навчальних цілей. Друк плакатів формату А0 має попит серед клієнтів, яким потрібно провести конференцію або презентацію.
Друк плакатів та постерів
Широкоформатний друк плакатів – одна з найпоширеніших поліграфічних послуг. Плакати та афіші використовуються для реклами, агітації чи навчальних цілей. Друк плакатів формату А1 має попит серед клієнтів, яким потрібно провести конференцію або презентацію.
Друк плакатів та постерів
Широкоформатний друк плакатів – одна з найбільш затребуваних поліграфічних послуг. Плакати формату А2 використовуються для оформлення інтер’єрів магазинів, офісів, конференц-залів, державних установ та кінотеатрів
Друк плакатів та постерів
Виготовлення афіш та плакатів формату А3 дуже популярне в рекламних цілях. Завдяки односторонньому друку на аркушах такого розміру вдається привернути увагу цільової аудиторії, прикріплюючи оголошення на вертикальних поверхнях у громадських місцях.

У наші дні поліграфічна продукція відіграє найважливішу роль діяльності багатьох компаній, виставкових центрів, кінотеатрів, а деякі її види просто незамінні.

Так в якості матеріалів для презентацій з ілюстраціями, схемами та діаграмами, а також для максимально швидкого та доступного інформування споживачів про концерти, виставки та інші заходи традиційно використовують плакати, постери та афіші. Київ налічує безліч поліграфічних центрів, що пропонують виготовлення плакатів, тому мешканцям столиці є з чого вибирати. Однак друк плаката – складний творчий процес, що вимагає по-справжньому професійного підходу, тому до вибору друкованого центру слід поставитися з усією серйозністю.

  • Правило 3 секунд. На вулиці людина має близько 3 секунд, щоб звернути увагу на вашу рекламу.
  • Текст повинен бути коротким та зрозумілим.
  • Небажано використовувати більше 3 видів шрифтів.
  • Розмір шрифту повинен бути таким, щоб його було видно здалеку.
  • Не забути перевірити читабельність, насамперед на роздруківці, а не на моніторі.
  • Ідея має бути зрозуміла з першого погляду.
  • Не варто перенасичувати графічною інформацією.
  • Мінімізувати блок контактів.

Якщо використовувати ці правила, ефективність вашої реклами зросте в рази. А це означає, що ви витратилися не в порожню. Терміни виготовлення плакатів – від однієї години до декількох днів, залежно від методу друку та їх кількості.

Асортимент рекламно-поліграфічної продукції на сьогодні досить великий, щоб задовольнити найвишукальніші запити. Якщо раніше це задоволення собі могли дозволити тільки великі установи, або підприємства, то тепер, завдяки використанню сучасних технологій і матеріалів, таке задоволення доступне будь-кому. Рекламний плакат – це заслужений лідер серед інших рекламних інструментів, водночас не потребує зайвих витрат під час експлуатації, як, наприклад, неонова вивіска. На відміну від флаєрів або візиток, такий вид реклами доступний значно більшій аудиторії, до того ж допомагає передати інформацію будь-якого характеру, будь то презентація нового товару, запрошення на захід або агітація.

Згідно з дослідженнями, саме цей різновид рекламної продукції дає найкращий результат у боротьбі за розум та гроші покупців, завдяки тому, що візуальна інформація сприймається найкраще, ну а встановлений у людному місці, він гарантовано донесе необхідний сенс до кожного, хто проходить поруч. Короткий зміст, плюс універсальність поширення, дозволяють охопити не тільки велику аудиторію, а й територію. Друк плакатів – це не тільки масивні конструкції, вищі за людський зріст, але й формат А4 або А5, що легко розміщуються в громадському транспорті, ліфтах та інших присутніх місцях. Якщо дизайн розроблений правильно та задані акценти, на які глядач одразу ж звертає увагу, то увага до нього гарантована.

Найчастіше замовники замовляють друк плакатів А1 та інших споживчих форматів, аж до А4, проте, за потреби, у друкарні завжди можуть виконати замовлення і за нестандартними розмірами, сучасне обладнання це цілком дозволяє зробити. Звичайно, плакати – це не каталоги або рекламні листівки з пропозицією знижки, тому замовлення, особливо формату А0, не перевищує десятків екземплярів, хоча це не означає, що на замовлення клієнта не зроблять більше. Для їх створення, найчастіше застосовується цифровий друк, а пов’язано це з тим, що особливо на великих розмірах необхідно передати точно перехід кольорів, глибину і контраст.

Незалежно від формату продукції, що виготовляється, друк не вимагатиме підготовчих робіт, як при офсетному способі, а вартість таких робіт буде меншою. Якщо тонка передача відтінків не така важлива, а акцент робиться на кількість і швидкість, тоді застосовується офсетний друк.

Ті, хто колись починав свою власну справу, знають, що спочатку завжди важко, тому що гроші, по суті, доводиться лише вкладати, і не лише у купівлю товару чи оренду приміщення, а й на рекламу, причому значні суми. Навіть якщо ваш товар або послуги не мають конкуренції, все одно потрібно якось заявити про себе та одним з основних способів зробити це масово та ефективно, є друк плакатів в Одесі. Ціна такого рішення – швидке донесення інформації до споживача у простій та зрозумілій формі. Звичайно не варто забувати і про інші методи просування продукції, але навіть невелике яскраве полотно, розміщене перед входом до під’їзду багатоквартирного будинку, зробить набагато більше, ніж оголошення в газеті або звукова реклама по радіо. Крім того, ціна послуги є доступною і дозволяє швидко зробити розкручування послуг або товару, так як від проектування макета до видачі готового результату потрібен мінімальний час.

Для тиснення використовується глянсова, пігментна, голографічна, золота, срібна фольга. Для цього придатні практично всі види матеріалів: пластик, ламінований папір, плівка, кольоровий фактурний папір, оксамит. У процесі виготовлення відбувається зіткнення металевої фольги, кліше і поверхні, що запечатується, при цьому нижній шар фольги розплавляється і приклеюється до поверхні. Для отримання відмінного результату необхідно дороге кліше. Інакше на візитівці залишаться надлишки фольги, а картинка буде нечіткою. Найкраще, якщо тисненням буде оформлено лише частину логотипу. Суцільне фольгування виглядає несмачно та дешево. Якщо ви вибираєте тиснення на оксамиту, можна використовувати фольгу різних кольорів або відтінків (один фрагмент може бути матовим). При створенні макета бажано враховувати те, що фольга повністю заповнить приготовлене поглиблення, внаслідок чого лінії виглядатимуть ширше, ніж на макеті.

    Залишити заявку

    Українська

      Залишити заявку